Ehli.Sunnet.Sisters

Ehli.Sunnet.Sisters

Хуманитарност, Повикување во вистината, Учење Куран...
 
HomehumanitarnostCalendarGalleryKako koristiti ovaj Forum?TražiLista članovaGrupe korisnikaRegistracijaLogin
********HUMANITARNOST*******POVIKUVANJE VO VISTINATA******UCENJE KUR,AN******HUMANITARNOST******POZIVANJE U ISTINI******UCENJE KUR,AN******

Share | 
 

 humeira

Vidi prethodnu temu Vidi sljedeću temu Go down 
AutorPoruka
humeira



Број на мислења : 17
Points : 25
Reputation : 0
Join date : 2010-06-22
Местолокација : allahova zemja

KomentarNaslov komentara: humeira   Sun Jun 27, 2010 7:12 am

PRAVNI ASPEKT LIJEČENJA KUR'ANOM


Uzvišeni
Allah je rekao:„Džinove i ljude sam stvorio samo zato da Mi se
klanjaju“ (Kur'an: Ez-Zarijat, 51) Još u mnogim ajetima nalazimo
potvrdu Allahovog stvaranja džina. Oni su dio gajba, a kaže Uzvišeni:
„Oni koji u nevidljivi svijet budu vjerovali, ...“ (Kur'an: El –
Bekare, 3) S toga je obaveza svakom muslimanu vjerovanje u njihovo
postojanje. Znanja o džinima i njihovim specifičnostima nalazimo u
Allahovoj Knjizi i Sunnetu Allahovog Poslanika, sallallahu 'alejhi ve
sellem. Potvrđeno je tekstualnim dokazom i iskustvom, u različitim
vremenima i mjestima, da džini uznemiruju ljude. Jedan od načina

Svojim ulaskom uzrokuju izvjesne bolesti ili smetnje. Tema ovog rada
je liječenje tih bolesti Kur'anom, odnosno osvrt na šerijatsko-pravni
aspekt tog liječenja. Jedinstven naziv za to liječenje je rukja. U ovom
radu se, pored ostalog, definiše rukja, njen propis, vrste i šartovi
njene ispravnosti.
Rukjom se liječe i tjelesne i duševne bolesti, prouzrokovane ulaskom
džina u ljudska tijela ili njihovim vanjskim djelovanjem. U ovom radu
pobrojane su te bolesti. Posebno je učinjen osvrt na duševne bolesti
kao što su sar'a (padavica i slične smetnje prouzrokovane džinsko –
šejtanskim dodirom), isabetul – 'ajn ( pogođenost okom – urok,
prouzrokovan nečijim pogledom punim divljenja ili zavidnosti) i sihr
(opčinjenost, opsjednutost prouzrokovan djelovanjem džina koji su došli
po „nalogu“ sahira, s različitim manifestacijama na oboljelom


Posljednje poglavlje ovog rada tretira pitanja važna svakom pojedincu, koji traži lijek i koji se bavi liječenjem.
Na kraju, molim Allaha, dželle – še'nuhu, da primi ovo djelo i da se
još iko od muslimana okoristi njime. Ako sam šta rekao istinu, to je od
Allaha, Njegovom uputom, a ako sam pogriješio od mene je ili od
šejtana, a Uzvišeni Allaha najbolje zna
POGLAVLJE : KA TEMI
VJEROVANJE U GAJB

Uzvišeni Allah je rekao: „Onima koji u nevidljivi svijet budu vjerovali...“ ( El–Beqare, 3)
„U šerijatskom smislu, vjera u gajb je vjera u Allaha, Njegove meleke,
Njegove Knjige, Njegove poslanike, vjera u Sudnji dan, Njegovo
određenje dobra i zla, vjera u oživljenje poslije smrti, u Džennet i
Džehennem.“ (Tefsir, Ibn Kesir


Rekao je Abdullah ibn Mes'ud, radijallahu ‘anhu: „Gajb je sve što ne
vidimo, a Allah, azze ve dželle, ili Njegov Poslanik, sallallahu
‘alejhi ve sellem, rekli su da postoji.“ Džini su dio gajba u koji je
dužnost vjerovati zbog brojnih kur’anskih i hadiskih dokaza o njihovom
postojanju



KUR’ANSKI DOKAZI POSTOJANJA DŽINA



Objavio je Uzvišeni Allah:
„Kada ti poslasmo nekoliko džinova da Kur'an slušaju, kada dođoše da ga
čuju, oni rekoše: „Šutite i slušajte!“ A kad se završi, vratiše se
narodu svome da opominju. O skupe džinski i ljudskizar vam iz redova
vaših nisu dolazili poslanici, koji su vam ajete Moje kazivali i
upozoravali vas da ćete ovaj vaš dan dočekati? Oni će reći: „Mi
svjedočimo protiv sebe.“ Njih je život na Zemlji bio obmanuo i oni će
sami protiv sebe posvjedočiti da su bili nevjernici.“ (El-En'am, 130)
„O družine džinnova i ljudi, ako možete kroz slojeve nebesa i Zemlje
prodrijeti, prodrite, moći ćete prodrijeti jedino uz veliku moć!“
(Er-Rahman, 33)


DOKAZI IZ SUNNETA



Prenosi imam Muslim od Abdullaha ibn Mes'uda, radijallahu ‘anhu, da je
rekao: „Jedne noći bili smo s Allahovim Poslanikom, sallallahu ‘alejhi
ve sellem, i izgubili ga. Uzalud smo pretražili dolinu i puteljke,
rekli smo: 'Odnijeli su ga džini ili je ubijen!' To nam je bila najteža
noć. Kada je svanulo ugledali smo ga kako dolazi iz pravca pećine Hira.
Rekli smo: 'Allahov Poslaniče, tražili smo te i nismo te našli. Proveli
smo najgoru noć.' Poslanik, sallallahu ‘alejhi ve sellem, je rekao:
'Došao mi je izaslanik džina, otišao sam s njim i učio im Kur'an.'
Poveo nas je i pokazao nam njihove tragove i ostatke vatre. Tražili su
da im kaže šta mogu jesti, rekao je: 'Kosti životinja zaklanih
bismillom. U vašim rukama bit će pune mesa. I svaka balega vaših
životinja.' Nakon toga, obratio se ashabima: 'Nemojte se njima čistiti
poslije nužde, jer to je hrana vaše braće!' “
(Muslim bi šerhi en – Nevevi, 4/170)

VRSTE DŽINA

[
Preneseno je od Ebu Sa'lebe el – Hušenija, radijallahu ‘anhu, da je
rekao: „Rekao je Allahov Poslanik, sallallahu ‘alejhi ve sellem: „Džina
ima tri vrste: oni koji imaju krila i lete, vrsta koja je u obliku
zmija i akrepa i oni koji se stalno sele.“
(Prenosi Tahavija u Muškilul-asar, 4/95, Taberani u El-kebiru, 22/214,
a Albani u Miškatu, 2/1206 br. 4148, kaže da ga prenose Tahavija i
Ebu-Šejh sa dobrim senedom
OSOBINE DŽINa


Što se tiče njihovih vrsta u smislu vjere, oni se ne razlikuju od ljudi. U komentaru ajeta:
„A među nama ima i dobrih i onih koji to nisu, ima nas vrsta različitih.“(El-Džinn, 11)
...o riječima „ima nas vrsta različitih“, Ibn Abbas, radijallahu ‘anhu,
je rekao: „Ima nas i vjernika i nevjernika.“ A Ibn Tejmijje,
rahimehullah, je rekao: „Među džinima razlikuju se mnogobrojne sekte:
muslimani, nevjernici, oni koji slijede sunnet i heretici koji uvode
novotarije.“
Džini jedu i piju. (Dokaz je i pomenuti hadis o nestanku Resula,
sallahu 'alejhi ve sellem, od Abdullaha ibn Mes'uda, radijallahu 'anhu,
kojeg bilježi Muslim. I hadis od Džabira: „Ne jedite lijevom rukom,
zaista šejtan jede lijevom rukom.“)
Bića su poput ljudi. Razmnožavaju se. Ima ih muških i ženskih. Allahov
Poslanik, sallallahu 'alejhi ve sellem, je učio dovu prije ulaska u
nužnik: „Allahumme inni euzu bike minel – hubsi, vel – habais.“ –
„Allahu moj, utječem ti se od džina muškaraca i džinskih žena.“
Mogu poprimiti materijalni oblik i prikazati se u određenim oblicima.
Džini su šerijatski obaveznici – mukellefini. Džini imaju svoja
staništa, ali ulaze i u ljudske kuće. Poznata je predaja od Sa'da ibn
Ebi Vekkasa, radijallahu 'anhu, u čiju kuću je ušao džin u obliku
zmije, pa ga je on zakleo Allahom da izađe ili će ga ubiti.


MIŠLJENJA ISLAMSKIH UČENJAKA O MOGUĆNOSTI ULASKA DŽINA U ČOVJEKA


Osim što ulaze u kuće, oni su stalni pratioci čovjeka. Hadis: „Svakom
je određen stalni pratilac od džina i meleka, ...“ (Muslim bi šerh
Nevevi 17/157); Hadis: „Vjernik iscrpi svog šejtana, kao što jedan od
vas iscrpi svoju devu na putovanju.“ (ovaj hadis ima slabost);
U podređenom su položaju u odnosu na čovjeka. Vrlo su osvetoljubive
prirode, pa ga često uznemiruju. To uznemiravanje se manifestuje
spolja, ali i ulaskom džina u ljudska tijela. Uzvišeni Allah je rekao:
„Oni koji se kamatom hrane neće se dići osim kao oni koje je šejtan
dodirom izbezumio...“ (El-Beqare, 275)
„Rekao je imam Kurtubi, rahimehullah: „Ajet je dokaz neispravnosti
mišljenja onih koji negiraju džinsko uzrokovanje padavice, tvrdeći da
to uzrokuju prirode bića, negirajući ulazak džina u čovjeka i džinski
dodir





Dakle, džini svojim ulascima prouzrokuju određene bolesti. O tim bolestima biće posebno govora.
„El – Eš'ari, rahimehullah, o vjerovanju sljedbenika sunneta je rekao:
„Džin ulazi u tijelo čovjeka“. Dalje navodi ajet sure El – Bekare, 257.
Rekao je Ibn Tejmijje, rahimehullah: „Postojanje džina potvrđeno je
Kur'anom, sunnetom i konsenzusom prvih generacija. I u vezi njihovog
ulaska u ljude, svi imami sljedbenika sunneta se slažu da je moguće i
da postoji. To mogu vidjeti i osjetiti čulima oni koji žele razmisliti
o tome. Kada uđe u čovjeka, govori iz njega jezikom koji ta osoba ne
poznaje ili nikada nije ni čula da postoji. Ponekad bude udaren tako
snažno, da bi i devu usmrtilo, a on to i ne osjeti
Na vrh Go down
Vidi profil korisnika
 
humeira
Vidi prethodnu temu Vidi sljedeću temu Na vrh 
Stranica 1/1

Permissions in this forum:Ne možete odgovoriti na teme ili komentare u ovom forumu
Ehli.Sunnet.Sisters :: BOSANKI JEZIK :: HURMA -DATULA (DZENNETKA DZUNJALUCKA VOCA)-
Idi na: