Ehli.Sunnet.Sisters

Ehli.Sunnet.Sisters

Хуманитарност, Повикување во вистината, Учење Куран...
 
HomehumanitarnostCalendarGalleryKako koristiti ovaj Forum?TražiLista članovaGrupe korisnikaRegistracijaLogin
********HUMANITARNOST*******POVIKUVANJE VO VISTINATA******UCENJE KUR,AN******HUMANITARNOST******POZIVANJE U ISTINI******UCENJE KUR,AN******

Share | 
 

 POKRIVANJA ZENA

Vidi prethodnu temu Vidi sljedeću temu Go down 
AutorPoruka
Ehli_Sunna_Sister
Admin


Број на мислења : 136
Points : 388
Reputation : 2
Join date : 2010-05-24

KomentarNaslov komentara: POKRIVANJA ZENA   Mon May 24, 2010 1:03 pm

Ajah 31 en-Nuur
"I reci vjernicama da obore svoje poglede i neka cuvaju svoj stid; i da ne pokazuju svoju ljepotu i ukrase osim onoga sto je vanjsko; i neka spuste vela svoja preko prsa svojih..."
Sahih el-Buhari Hadis 6.282 Prenosilac Safija bint Saiba
'Aisa je rekla:"Kada je Ajat 24: en-Nuur: 'One treba da spuste svoja vela preko svojih vratova i prsa,' objavljen, zene su odmah otkinule coskove svojih dzelbaba (pokrivaca) i tim komadima pokrile svoje lice."
Sunan od Ebu-Davuda Hadis 4092 Prenosi Ajsa, Ummul Mu'minin
Esma, kcerka Ebu Bekrova, obucena u providnu odjecu je usla kod svoje sestre Ajse, dok je Poslanik (Sallallahu alejhi ve sellem) bio sa njom. Allahov Poslanik (Sallallahu alejhi ve sellem) okrenu lice od nje, te rece: "O Esma', kada zena dostigne doba menstruacije, ona ne smije da otkriva nista od svoga tijela osim ovog i ovog, pokazujuci svoje lice i sake."
El-Muvatta Hadis 20.16 Pokrivanje lica u Ihramu.
Jahja mi je prenio od Malika od Hisama ibn Urve da je Fatima bint el-Munzir rekla, "Mi smo pokrivale svoje lice u Ihramu dok smo bile u drustvu Esme bint Ebu Bekr es-Siddiq."
El-Tirmizi Hadis 3109 Prenio Abdullah ibn Mes'ud
Poslanik (Sallallahu alejhi ve sellem) je rekao, "Zena treba da je skrivena, jer kad ona izide iz kuce Sejtan (vrag) je stalno gleda." (Sejtan je ustvari prati da bi je iskoristio kao oruzje za neku smutnju (fitnu))
Sahih El-Buhari Hadis 3.826 Prenio Ebu Said El-Hudri
Poslanik (Sallallahu alejhi ve sellem) je rekao, "Zar nije svjedocenje jedne zene jednako polovici svjedocenja jednog covjeka? Zene rekose,"Jeste!" On rece, "To je zbog slabosti u zeninom intelektu."
Et-Tirmizi
"Zena koja se slobodno mjesa sa drugim ljudima, pokazujuci svoje ukrase (tijelo i nakit), nema nikakva svjetla i kreposti."
Sunan Ebu-Davud Hadis 5252 Prenio Ebu Usajd el-Ensari
Ebu Usajd je cuo Poslanika (Sallallahu alejhi ve sellem) dok su izlazili iz dzamije, i vidjevsi zene i muskarce kako se mjesaju prolazeci ulicom, da je rekao: "Zene! Povucite se u stranu, jer vi ne treba da hodate sredinom ulice; drzite se strana ulice podalje od muskaraca. Zene su od tada hodale tako da su svojom odjecom dodirivale zidove okolnih kuca."
Sunan of Ebu-Davud Hadis 641 Prenijela Ajsah, Ummul Mu'minin
Poslanik (Sallallahu alejhi ve sellem) je rekao: "Allah ne prima namaz zene koja je dostigla menstrualni ciklus a nije pokrivena." (ovo vazi i za ostali ibadet, jer namaz je covjekov najsuperirorniji ibadet)
El-Muvatta Hadis 14.15 Odlazak zena u dzamiju.
Jahja prenosi od Malika od Jahje ibn Saida od Amra bint Abdur-Rahman da je Ajsa, Poslanikova supruga, rekla, "Da Allahov Poslanik (Sallallahu alejhi ve sellem) vidi danasnje zene, on bi im zabranio da idu cak i u dzamiju, kao sto je i zenama sinova Israilovih bilo zabranjeno."
Jahja ibn Said upita Amru, "Zar je zenama sinova Israilovih bilo zabranjeno da idu u dzamije? Ona rece, "Jeste!"
Sahih El-Buhari Hadis 1.148 Prenijela Ajsa, Ummul Mu'minin
Poslanikove supruge su nocu obicno odlazile na El-Manasi (prostranu ravnicu blizu groblja Baqi) u Medini da bi obavile nuzdu (u to vrijeme nije bilo kucnih tojleta i kanalizacije). 'Omer bi rekao Poslaniku, "Reci svojim zenama da se pokriju velima," ali Allahov Poslanik to nije htio uraditi bez objave. Jedne noci Sevda bint Zem’a (supruga Poslanika) je izisla u vrijeme Jacije namaza. Sevda je bila visoka zena. 'Omer joj rece, "O Sevda, ja sam te prepoznao." On je to rekao, jer je zelio da se objavi ajet za veo (el-Hidzab). Poslije toga Allah je objavio ajet o Hidzabu (potpunom pokrivanju tijela zene osim ociju).
Sunan of Ebu-Davud Hadis 3999 Prenijela Ajsa, Ummul Mu'minin
Ebul Malih je rekao: "Neke zene iz Sirije su dosle kod Ajse. Ona ih upita: "Odakle ste vi? One odgovorise: "Mi smo iz Sirije." Ajsa im rece: "Mozda vi dolazite iz mjesta gdje zene odlaze u javne hamame( kupatila, bazene itd)." One rekose: "Jest." Ona im onda rece: "Ja sam cula Poslanika (Sallallahu alejhi ve sellem) da kaze: "Ako zena skine svoju odjecu na bilo kom mjestu osim svoje kuce (tj. u osami i zatvorenom objektu), ona onda kida veo izmedu sebe i Allaha Silnog i Velicanstvenog."

Ajah 33 El-Ahzab
"I u kucama svojim ostajite i ljepotu svoju, kao u pagansko doba, ne pokazujte; i namaz obavljajte i zekat dajite; i Allahu i Njegovom Poslaniku se pokoravajte. Allah samo zeli od vas, o porodico Poslanikova, da grijesenje odstrani, i potpuno cistim vas ucini."

Ajah 59 – El-Ahzab
"O Vjerovjesnice! Reci (naredi) suprugama svojim, i kcerima svojim, i zenama vjernika neka spuste ogrtace (dzelbabe) svoje niz tijela svoja. Tako ce se lako prepoznati (u javnosti) pa uznemirivane nece biti: a Allah puno prasta i samilostan je."
Muvatta - Muskarci i zene zajedno obavljaju Tevvaf oko Ka'be
Ibn Dzuraidz prenosi: "'Ata mi je rekao da, kad je Ibn Hisam zabranio zenama da obavljaju Tevvaf zajedno sa muskarcima, te ga je upitao, 'Kako se usudujes da to branis zenama kada su supruge Poslanika (Sallallahu alejhi ve sellem) obavljale Tevvaf zajedno sa drugim muskarcima?' On je dodao: 'Pitao sam ga: "Da li su one to radile prije objave ajeta o hidzabu ili poslije?" On rece: "One su to radile poslije objave tog ajeta." Ja rece: "Kako su mogle da se mjesaju sa muskarcima?" On rece: "One se nisu mjesale sa muskarcima nego su se drzale podalje od njih. 'Ajsa je obavljala Tevvaf drzeci se dalje od muskaraca. Jedna zena ju je upitala, "O Majko Vjernika! Hocemo li dodirnuti Hadzerul Esved (crni kamen) i poljubiti ga? 'Ajsa joj rece: "Gubi se odavde!", odbijajuci da se priblizi Ka'bi dok su muskarci bili tamo. (Buhari) One bi odlazile tamo po noci i pokrivene bi obavljale Tevvaf sa muskarcima.
Komentar: »Gore navedeni Hadisi su samo radi skretanja paznje na vaznost i svu delikatnost raznolikosti argumenata za i protiv pokrivanja lica tj. praktikovanja nikaba. Allah Milostivi najbolje zna zasto je ova razlicitost misljenja povodom statusa pokrivanja lica a nase je da stremimo ka postizanju takve (poboznosti). Obavezni smo da cinimo onoliko koliko moramo po koncenzusu sva cetiri mezheba (Islamske pravne skole) a to znaci da zene moraju obavezno pokriti cijelo tijelo osim lica i saka. Ako zena zivi u Muslimanskoj sredini gdje je zasticena od vrijedjanja i pritiska nemuslimana a sama zeli nositi nikab tj. pokriti lice onda je to pohvalno i od Allaha Milostivog nagradjeno djelo. Ako, pak, zena zivi u nemuslimanskoj zemlji ili sredini gdje je nema ko zastiti od izrugivanja i pritiska nemuslimana ona onda ne mora nositi nikab da bi postigla potpunu poboznost jer Allah Milostivi ni od koga ne trazi vise nego sto moze podnijeti. Treba da shvatimo da danas nema Halifata te stoga nema ni organa i autoriteta vlasti koji moze jamciti Muslimanima svijeta bezbjednost u javnom prakticiranju Islama. Muslimanke u Mekki i Medini nisu u istim zivotnim okolnostima kao Muslimanke u Londonu, Parizu ili Vasingtonu, te se stoga na njih ne moze primjenjivati ista rigoroznost u odijevanju. Potpuno pokrivanje zena u proslosti je bilo zasticeno Halifatom, i Halifa tj. Islamski vladar ima pravo da naredi svim zenama koje zive pod njegovom vlascu da se potpuno pokriju. Danas u Turskoj Muslimanke nisu bezbjedne da nose i obicnu maramu preko glave iako je nekada ta Islamska drzava vladala polovinom civilizovanog svijeta. Sta da onda pricamo o nemuslimanskim zemljama gdje danas zive mnoge izbjeglice i novopridoslice u Islam. Oni ne mogu svi pobjeci u Saudi Arabiju da zive jer Saudi Arabija nikome ne odobrava stalne vize ako zeli uciniti Hidzru prema Allahovom Svetom Hramu i prvobitnom izvoru Islamskog Halifata. Treba se razmisljati razumno i racionalno odluciti sta se moze zahtijevati u danasnjim uvjetima internacionalnog zivljenja Muslimanki. Allah Milostivi najbolje zna ali sama cinjenica da nema koncenzusa na pokrivanje lica zene je trajna mudrost i primjenjljivost Islama u svim vremenima jer Allah Milostivi je znao da ce Muslimani zivjeti u doba kada nece biti Halifata koji ce im garantirati potpunu bezbjednost ma gdje zivjeli. Stoga oni koji uzavrelih glava zele naturiti cijelom svijetu uslove zivota danasnjeg Afganistana ili Saudije neka uzmu abdest s hladnom vodom i promisle podrobno sta se desava u danasnjem svijetu i da slava i snaga ashaba i janjicara nije nasa slava i snaga jer svaka generacija treba da dokaze svoju dostojnost slave koja je obecana istinskim vjernicima. Subhanallah, kada bi danas Muslimanke u zapadnim zemljama bile prinudjene zakonom da skinu maramu s glave nijedna takozvana tradicionalna Islamska drzava ne bi povela rat sa Zapadom u cilju zastite njihova prava na slobodu vjeroispovijesti. Stoga je iracionalno da takve drzave i njihovi formalni Islamski organi traze ili ocekuju od Muslimanki sirom svijeta da se oblace kao sto se oblace one u Saudi Arabiji ili Afganistanu. Kao sto ugledni ucenjak danasnjice Sejh Nuh Ha Mim Keller kaze, "Allah nece pozivati na odgovornost obicne Muslimane o stvarima na kojima se ulema podvojila u misljenju." Stoga Muslimanke koje zive u Muslimanskim sredinama mogu da se pokriju po licu jer ih tamo nece niko radi toga uznemiravati a one koje zive medju nemuslimanima neka koliko mogu izbjegavaju javnost i kada moraju ici napolje mogu da otvore lice da ne bi bile uznemiravane. Poboznost (takva) je cilj i ideal svakog vjernika i vjernice i treba se praktikovati koliko svaka osoba individualno moze u datim zivotnim okolnostima. Zna se sta svi moramo ciniti i tu nema nikave razlike medju ulemom a ono u cemu su se oni razisli nije pod moranje i treba uzeti ono misljenje koje je prikladnije zivotnim okolnostima svakog pojedinca. Posto su Bosanci vecinom pripadnici Hanefijskog mezheba njima je od vaznosti da znaju da zena ispunjava Islamsku duznost hidzaba ako pokrije cijelo tijelo osim lica i saka i niko nema pravo da od njih zahtijeva vise od toga ili da ih omalovazava ako ne pokriju lice. Ljubav i sloga medju nama Muslimanima je zasnovana na toleranciji i uvidjajnosti jednih prema drugima imajuci u vidu svacije zivotne okolnosti. Vrlo se negativno odrazava na ummet zadiranje u oprecnim misljenjima do te mjere da se pocne nazivati jedni druge pogrdnim i negativnim epitetitma pri cemu onda cijela stvar postaje uzrokom Allahova nezadovoljstva. Da nas Milostivi sacuva toga. Trazimo drustvo Allahovih prijatelja a napustimo drustvo Allahovih neprijatelja i molimo se za spas svih Muslimana ma gdje oni zivjeli jer to je preduvjet za iskrenost naseg imana. A Allah i Njegov Vjerovjesnik najbolje znaju o svemu.


I nema niko pravo reći da je pokrivanje lica ekstremizam jer tako onda optužujemo Muhammedove (mir i blagoslov neka su na njega) supruge i prve sljedbenice Islama, jer su Muhammedove supruge i sve ostale žene na početku Islama pokrivale svoja lica, i ako mi danas želimo da slijedimo te
najbolje žene koje su ostale uzori kroz historiju, zašto da onda nas nazivaju radikalnim?

Što se tiče izjave kako je nošenje nikaba puka tradicija koja nije utemeljena u vjeri, čak i početnici u islamu znaju da nikada niko od islamskih učenjaka nije tvrdio da je nošenje feredže za žene novotarija ili tradicija, već se islamski učenjaci razilaze da li je pokrivanje lica obavezno ili pohvalno, nakon što su se složili da su žene Allahovog Poslanika, s.a.v.s., bile zadužene pokrivanjem lica. Od svitanja zore islama do današnjih dana muslimanke nose velove na licima, o čemu se navode predaje koje dostižu najveći oblik mutevatira čiji poricatelj može biti jedan od dvojice: ili neznalica ili oholnik.
Imam Gazali kaže: ”Kroz stoljeća muškarci su otkrivenih lica, a žene izlaze napolje sa nikabima.” (Vidjeti: Ihjau ulumid-din, 2/61) Ibn Hadžer kaže: ”Stalna praksa je da žene izlaze u džamije, na pijace i putovanja sa nikabima da ih ne vide muškarci.” (Vidjeti: Fethul-Bari, 9/248)
Kako to da vrhovni poglavar slavnog Al-Azhara izjavi da nikab nema utemeljenja u islamu i time oponira konsenzusu učenjaka iz prvih i potonjih generacija. Ako nikab nije utemeljen šerijatom, kako onda shvatiti hadis Poslanika, sallallahu alejhi ve sellem, u kome kaže: ”Žena dok se nalazi u ihramima neće stavljati nikab niti će oblačiti rukavice?!” (Buhari) Citirani hadis nije nepoznanica ni kairskim prodavačima lubenica, pa kako može biti nepoznanica Tantaviju?! Zar hadis jasno ne ukazuje da je nošenje nikaba bila poznata praksa u vrijeme Poslanika, sallallahu alejhi ve sellem, koji je izuzeo jednu situaciju u kojoj žena ne smije striktno nositi nikab. (Vidjeti: Medžmuul-fetava, 15/371-372, od Ibn Tejmijje) Šejh Albani u svome djelu Džilbabul-meretil-muslime, str. 105-117, navodi brojne vjerodostojne predaje od ashabijki i generacija nakon njih u kojima se spominje da su pokrivale svoja lica. Nemamo prostora za spominjanje ovih predaja već ćemo spomenuti jednu od njih. Esma kćerka Ebu Bekra kaže: ”Pokrivale smo naša lica od muškaraca, a prije toga smo se češljale u ihramima.” (Hakim u El-Mustedreku, 1/454. Imam Hakim, Zehebi i Albani ovu predaju smatraju ispravnom) Jadni li su, onda, pripadnici zdrave tradicije i islamski učenjaci općenito koji se zabaviše tradicijom koja nije utameljena vjerom i napuniše svoja djela tematikom koja je daleko od islama!!!

Islamski učenjaci koji pokrivanje lica smatraju obaveznim, kao i druga skupina koja nikab smatra pohvalnim, navode brojne argumente iz Kur'ana i sunneta želeći potkrijepiti mišljenje koje zastupaju. Jedino Tantavi ne navodi nikakve argumente da je nikab tradicija, a ne propis kojim se obaveznik može približiti svome Stvoritelju!
Nemoguće je kroz jedan kratki članak spomenuti sve dokaze iz koji islamski učenjaci zaključuju da je pokrivanje lica obavezno ili pohvalno, niti nam je to cilj u ovom kratkom članku, već ćemo navesti mišljenja učenjaka iz pet pravnih škola koji smatraju da je pokrivanje lica obavezno naročito u vremenu fitne, ili barem pohvalno.
Hanefijski mezheb
1. Imam Et-Tahtavi el-Hanefi kaže: ”Zabranjeno je mladoj ženi otkrivati lice, iz predostrožnosti, a ne zato što se lice smatra intimnim (stidnim) dijelom ženskog tijela.'' (Vidjeti: Hašijetut-Tahtavi ala merakil-felah, str. 241.)
2. Ibn Abidin kaže: ”U djelu El-Feth stoji da je ženi pohvalno (dok je u ihramima) da nečim zastre lice, a u djelu En-Nihaje da je obavezna pokriti ga. U djelu El-Muhit stoji: Ovim se aludira na to da je ženi zabranjeno otkrivati lice pred muškarcima strancima, osim u nuždi.” (Vidjeti: Hašijetu Ibn Abidin, 3/629.) (El-Feth, En-Nihaje i El-Muhit su djela hanefijskog fikha)
3. U hanefijskom djelu ''Medžmeul-enhur'', 1/122, stoji: ”Navodi se u djelu El-Munteka (poznato djelo hanefijskog fikha): 'Zabranjeno je mladoj ženi otkrivati lice, iz predostrožnosti, a u naše vrijeme ženi je vadžib nositi nikab, i ne samo vadžib, nego farz” (farz je, u hanefijskoj pravnoj školi, pritvrđeniji stepen naredbe od vadžiba).
4. Ibn Nudžejm el-Hanefi veli: ”Kažu naši (tj. hanefijski) učenjaci: U naše vrijeme je, zbog povećanog stepena smutnji, zabranjeno da mlada žena otkriva svoje lice u prisustvu muškaraca.” (Vidjeti: El-Bahrur-raik, 1/284.)
Na drugom mjestu Ibn Nudžejm kaže: ”Kada bi žena uvrijedila muškarca stranca, počinila bi krivično djelo. Također, kada bi otkrila svoje lice pred muškarcem koji joj nije mahrem, jer njemu nije dozvoljeno gledanje i njoj otkrivanje lica, osim u stanju potrebe.” (Vidjeti: El-Bahrur-raik, 3/345.) Ibn Nudžejm rođen je u Kairu 926. h.g., a umro je 970. h.g. Šta bi hanefijski učenjaci kazali za naše vrijeme i fitne koje vladaju ako su u tadašnjem centru islamske države i prisustvu halife zabranjivali otkrivanje lica mladoj djevojci?! Šta bi, tek, kazali za slavnog azharskog dekana koji zabranjuje pokrivanje lica i naziva ga tradicijom?!
5. Imam El-Haskefi, govoreći o odjeći žene na hadžu, kaže: ”Žena će otkriti lice (tj. skinuti nikab), a neće otkrivati kosu, a ako nešto drugo spusti preko lica i udalji ga od njega (tj. da nije priljubljeno uz lice), dozvoljeno je, ne samo dozvoljeno već je pohvalno (mendub).” (Vidjeti: Ed-Durrul-muhtar, 3/629, sa Hašijama)
Malikijski mezheb
1. Imam El-Kurtubi u svome Tefsiru kaže: ”Cijelo tijelo žene je avret (stidno), čak i njen glas, stoga tijelo nije dozvoljeno otkriti, osim u nuždi, kada se radi o potrebnoj identifikaciji ili u slučaju bolesti.'' (Vidjeti: El-Džamiu li ahkamil-Kur'an, 14/218.)
2. Imam El-Hattab kaže: ”Rekao je kadija Abdul-Vehhab: 'Znaj, ako se žena boji fitne, dužna je pokriti svoje lice i šake.'” (Vidjeti: Mevahibul-dželil, 2/181.)
3. Imam Ez-Zurkani kaže: ”Dozvoljeno je ženi u ihramima prekriti lice, zastirući se od muškaraca, to joj je, čak, obaveza ako se boji fitne.” (Šerhuz-Zurkani alel-muvetta, 2/329.)
4. Veliki malikijski učenjak Ibn Huvejz kaže: ”Ako je žena lijepa i plaši se da će otkrivanjem lica ili šaka izazvati fitnu, treba ih pokriti. Ako je, pak, stara ili ružna, dozvoljeno joj je da ih otkrije.” (Vidjeti: El-Džamiu li ahkamil-Kur'an, 12/232.)

Šafijski mezheb
1. Imam El-Maverdi, kada je govorio o svjedočenju, rekao je: ”Ako može poznati ženu u nikabu, nema potrebe za dizanjem vela, u protivnom treba otkriti lice.” (Mugnil-muhtadž, 4/216.)
2. Imam Bejdavi kaže: ”Cijelo tijelo žene je avret, nije dozvoljeno gledanje u njega osim suprugu i mahremima ili u prijekoj nuždi.” (Tefsirul-Bejdavi, 4/183.)
3. Ibnul-Iraki kaže: ”Ženi je u ihramima zabranjeno pokriti lice nečim što je priljubljeno uz njega, a nije onim što nije priljubljeno. Ovo je stav imama četiri pravne škole.” (Vidjeti: Tarhut-tesrib, 5/40.)
Na drugom mjestu, kada je govorio o hadisu koji spominje potvoru majke vjernika Aiše, Ibnul-Iraki rekao je: ”U hadisu je dokaz da se žena treba zastrti od stranaca, bili oni bogobojazni ili ne.” (Vidjeti: Tarhut-tesrib, 8/51.)
4. Ibn Hadžer kaže: ”Islamski učenjaci ne razilaze se u tome da je ženi dozvoljeno pokriti lice i ruke na hadžu nečim drugim osim nikaba i rukavica.” (Fethul-Bari, 4/65.)
5. Imam Sujuti, kada je spomenuo ajet iz sure En-Nur u kome se naređuje pokrivanje žene, rekao je: ”Ovaj ajet se odnosi na sve žene i u njemu je obaveza pokrivanja glave i lica.” (Avnul-mabud, 11/106.)
Hanbelijski mezheb
1. Imam Ahmed kaže: ”Žena je sva stidna (avret), čak i njen nokat.” (Zadul-mesir, 3/290.)
2. Ibn Tejmijje kaže: ”Nije dozvoljeno ženama otkrivati lice pred strancima.” (Vidjeti: El-Ādabuš-šer'ijje, 1/276.)
3. Ibn Kudame kaže: ”Dozvoljava se ženi u ihramima da spusti nešto niz svoje lice, kako bi se zastrla od stranaca.” (Vidjeti: El-Mugni, 3/154.)
4. Ibn Muflih kaže: ”Dozvoljava se ženi u ihramima da spusti veo niz svoje lice da bi se zastrla od muškaraca.” (Vidjeti: El-Mubd'i, 3/168, i El-Furu'u, 3/332.)
5. Imam Behuti kaže: ”Ako postoji potreba zbog prolaska ljudi, žena dok je u ihramima spustit će sa svoje glave veo niz lice.” (Keššaful-kinā', 2/530.)
Zahirijski mezheb
1. Ibn Hazm kaže: ”Žena u ihramima ne može pokriti lice nikabom, ali ga može pokriti nečim drugim što će spustiti niz lice.” (Vidjeti: El-Muhalla, 7/78)




Zaista, Allahovi prijatelji ce uspjeti a Njegovi neprijatelji ce propasti. Neka nas Allah Milostivi primi medju Svoje prijatelje, i neka nas sacuva od imitiranja Njegovih neprijatelja. Amin!
SVA SLAVA I HVALA pripada SAMO ALLAHU, JEDNOM I JEDINOM.
O Allahu! Podari beskrajne blagoslove i ljepote nasem voljenom Poslaniku Muhammedu, njegovim plemenitim suprugama, njegovom blagoslovljenom potomstvu, njegovoj casnoj rodbini i ashabima i svim onima koji ih slijede na putu istine. Amin!
Na vrh Go down
Vidi profil korisnika
Naida
Admin


Број на мислења : 84
Points : 115
Reputation : 0
Join date : 2010-05-24

KomentarNaslov komentara: Re: POKRIVANJA ZENA   Mon May 24, 2010 1:15 pm

Selam alejkum we rahmetullahi we berekatuhu I love you ,mashallah
Na vrh Go down
Vidi profil korisnika http://ehlisunnetsisters.forum-nation.com
Naida
Admin


Број на мислења : 84
Points : 115
Reputation : 0
Join date : 2010-05-24

KomentarNaslov komentara: Re: POKRIVANJA ZENA   Wed May 26, 2010 2:25 am

selam
Na vrh Go down
Vidi profil korisnika http://ehlisunnetsisters.forum-nation.com
Naida
Admin


Број на мислења : 84
Points : 115
Reputation : 0
Join date : 2010-05-24

KomentarNaslov komentara: Re: POKRIVANJA ZENA   Wed May 26, 2010 2:25 am

Allahuekber :sb: bismila
Na vrh Go down
Vidi profil korisnika http://ehlisunnetsisters.forum-nation.com
Ummi



Број на мислења : 29
Points : 30
Reputation : 1
Join date : 2010-05-31

KomentarNaslov komentara: Re: POKRIVANJA ZENA   Mon May 31, 2010 8:07 am

e selam selam
Na vrh Go down
Vidi profil korisnika
Ummi



Број на мислења : 29
Points : 30
Reputation : 1
Join date : 2010-05-31

KomentarNaslov komentara: Re: POKRIVANJA ZENA   Mon May 31, 2010 8:43 am

ALLAH DA TE NAGRADI AMIN NA SVE OVE TEKSTOVE
Na vrh Go down
Vidi profil korisnika
Ehli_Sunna_Sister
Admin


Број на мислења : 136
Points : 388
Reputation : 2
Join date : 2010-05-24

KomentarNaslov komentara: Re: POKRIVANJA ZENA   Tue Jun 01, 2010 9:53 am

AMIN AMIN SEKO I TEBE NEK TE ALLAH S.W.T. NAGRADI SA DZENNETUL FIRDAUS AMIN SVI NAS

_________________
INNEL LEDHINE KEFERU SAWAA UN'ALEJHIM E'EN'DHERTEHUM EM'LEMTUM DHIRHUM LA JU'MINUN HATAMALLAHU ALA KULUBIHIM WE ALAA S'EMIHIM WE ALAA ABSARIHIM GISAWAH WELEHUM ADHABUN ADHIMM.
Na vrh Go down
Vidi profil korisnika
Ummi



Број на мислења : 29
Points : 30
Reputation : 1
Join date : 2010-05-31

KomentarNaslov komentara: Re: POKRIVANJA ZENA   Tue Jun 01, 2010 11:40 am

amin we ijjaki eto i ja se pridruzila na ovome forumu gdece mo se inshAllah sve okorostiti inshAllah
Na vrh Go down
Vidi profil korisnika
Ehli_Sunna_Sister
Admin


Број на мислења : 136
Points : 388
Reputation : 2
Join date : 2010-05-24

KomentarNaslov komentara: Re: POKRIVANJA ZENA   Tue Jun 01, 2010 11:48 am

AMIN INSHAALLAH SEKO

_________________
INNEL LEDHINE KEFERU SAWAA UN'ALEJHIM E'EN'DHERTEHUM EM'LEMTUM DHIRHUM LA JU'MINUN HATAMALLAHU ALA KULUBIHIM WE ALAA S'EMIHIM WE ALAA ABSARIHIM GISAWAH WELEHUM ADHABUN ADHIMM.
Na vrh Go down
Vidi profil korisnika
sestra



Број на мислења : 40
Points : 43
Reputation : 3
Join date : 2010-05-27

KomentarNaslov komentara: Re: POKRIVANJA ZENA   Sat Jun 05, 2010 8:52 am


Uploaded with ImageShack.us
Na vrh Go down
Vidi profil korisnika
Ummi



Број на мислења : 29
Points : 30
Reputation : 1
Join date : 2010-05-31

KomentarNaslov komentara: Re: POKRIVANJA ZENA   Sat Jun 05, 2010 5:12 pm



Ummi: komentar modifikovan dana: Sat Jun 05, 2010 5:17 pm; prepravljeno ukupno 1 puta
Na vrh Go down
Vidi profil korisnika
Ummi



Број на мислења : 29
Points : 30
Reputation : 1
Join date : 2010-05-31

KomentarNaslov komentara: Re: POKRIVANJA ZENA   Sat Jun 05, 2010 5:13 pm

da malo ukrasimo i na ovu temu
Na vrh Go down
Vidi profil korisnika
Sponsored content




KomentarNaslov komentara: Re: POKRIVANJA ZENA   Today at 2:47 am

Na vrh Go down
 
POKRIVANJA ZENA
Vidi prethodnu temu Vidi sljedeću temu Na vrh 
Stranica 1/1

Permissions in this forum:Ne možete odgovoriti na teme ili komentare u ovom forumu
Ehli.Sunnet.Sisters :: BOSANKI JEZIK :: EN NISA ISLAM (ZENA U ISLAMU I NJENA POZICIJA)-
Idi na: