Ehli.Sunnet.Sisters
Ehli.Sunnet.Sisters
Ehli.Sunnet.Sisters
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Ehli.Sunnet.Sisters

Хуманитарност, Повикување во вистината, Учење Куран...
 
HomehumanitarnostGalleryTražiLatest imagesRegistracijaLogin
********HUMANITARNOST*******POVIKUVANJE VO VISTINATA******UCENJE KUR,AN******HUMANITARNOST******POZIVANJE U ISTINI******UCENJE KUR,AN******

 

 SIHIRBAZI PRVI DEO

Go down 
AutorPoruka
Ehli_Sunna_Sister
Admin
Ehli_Sunna_Sister


Број на мислења : 136
Points : 388
Reputation : 2
Join date : 2010-05-24

SIHIRBAZI PRVI DEO Empty
KomentarNaslov komentara: SIHIRBAZI PRVI DEO   SIHIRBAZI PRVI DEO Icon_minitimeSat May 29, 2010 6:33 pm

Kako sihirbaz priziva džina?

Postoji vise načina, a svi se baziraju na sirku i jasnom kufru. Ja ću, ako Bog da, spomenuti osam načina ukazujući u svakom od njih na vrstu sirka ili kufra. Spomenut ću ih zato sto neki muslimani ne mogu da razlikuju kur’anski način liječenja od liječenja sihrom. Prvi je vjerski, a drugi sejtanski.Stvar postaje jos nejasnija kad sihirbaz izgovara svoje kafirske riječi, i ponekad glasno ubaci i neke kur’anske ajete koje bolesnik čuje i pomisli da se njegovo liječenje vrsi Kur’anom. Tako se bolesnik povinuje svakoj naredbi koju mu sihirbaz uputi. Cilj objasnjenja ovih načina je upozorenje braći muslimanima na puteve koji vode u zlo i zabludu. Te kako da raspoznaju kafirski put.

Prvi način: Zaklinjanje
Sihirbaz ulazi u mračnu sobu, zatim potpaljuje vatru i na nju stavlja odredenu vrstu tamjana (zavisno od onoga sto želi postići sihrom). Ako želi razdvajanje ili mržnju i neprijateljstvo, stavlja tamjan koji ima veoma ružan miris. A ako želi izazivanje ljubavi i primamljivanje ili razbijanje sihra i vraćanje žene mužu, onda on stavlja tamjan lijepog mirisa. Poslije toga sihirbaz počinje sa učenjem svojih musričkih čarolija. To su posebni talismani koji se zasnivaju na zakletvi džina njihovim gospodarima, traženjem usluga od njihovih veličanstvenika, i druge vrste sirka, kao sto je veličanje voda džina i potpomaganje istim. Uslov je da sihirbaz, neka je Allahovo prokletstvo na njega, bude bez abdesta, ili džunup, ili u nečistoj odjeći. Nakon sto zavrsi sa izgovaranjem kafirskih čarolija, pred njega izade pojava u liku psa ili lisice ili u nekom drugom liku. Tada sihirbaz nareduje ono sto želi. Ponekad mu se niko ne pojavi već samo čuje glas, a ponekad ne čuje ni glas već odmah pravi sihr na ličnim stvarima osobe kojoj je namijenjen sihr. Te stvari mogu biti u vidu kose, dijela odjeće na kojoj su tragovi znoja itd. Potom sihirbaz nareduje džinu da radi ono sto on želi.
Proučavajući ovaj način ispostavilo se da:

džini vole mračna mjesta,
džini se hrane mirisom tamjana,
jasan i očevidan sirk u ovom načinu je zaklinjanje i potpomaganje džinom,
džini vole nečist, a sejtan se privlači nedžasetima.
Drugi način: Prinosenje žrtve
Sihirbaz donese pticu, kokosku, ili goluba, ili bilo koju drugu vrstu životinje s posebnim odlikama - ovisno o tome sta džin zahtijeva. U većini slučajeva radi se o životinji crne boje zato sto džini vole crnu boju.[2] Zatim sihirbaz kolje tu životinju bez spominjanja Allahova imena. Ponekad njenom krvlju maže bolesnika. Zatim je baca u rupe, pustosi, bunareve ili tajna mjesta koja su uglavnom sklonista džina, ne spominjući Allahovo ime prilikom bacanja. Vraća se u kuću i izgovara svoje tajne čarolije, a potom nareduje džinu da učini ono sto on želi. Sirk u ovom načinu ogleda se u dvije stvari:
1- prinosenje žrtve džinu – sto je haram. U tome se složila sva ulema, slavni prethodnici i oni poslije njih. U ovom slučaju sirk je klanje žrtve u nečije drugo ime, a ne u Allahovo. Muslimanu nije dozvoljeno da jede takvo meso, a pogotovo da on to čini. I pored toga neznalice u svim vremenima i na svakom mjestu rade slične stvari.
Jahja ibnu Jahja kaže: “Rekao mi je Vehb: Jedan halifa je iskopao izvor i htio da ga provede, pa je prinio žrtvu džinu da mu ne presusi izvor. Ljudi su se napajali iz tog izvora, a kada je vijest o tome doprla do Sihaba Ez-Zuhrija, rekao je: “On je prinio žrtvu onome kome nije dozvoljeno i ljudi su pili ono sto im nije dozvoljeno.” Poslanik, sallallahu alejhi ve sellem, zabranio je jedenje onoga sto je zaklano u ime džina.”[3]
U Muslimovom “Sahihu” postoji hadis koji prenosi Ali ibnu Ebi Talib, radijallahu anhu, od Poslanika, sallallahu alejhi ve sellem: “Allah je prokleo onoga koji prinosi žrtvu nekom drugom mimo Allaha.”2- Idolopokloničke čarolije su riječi i talismani koje se izgovaraju prilikom prizivanja džina, a sastoje se od očiglednog sirka, kao sto je to spomenuo Sejhul-Islam Ibnu Tejmijje na vise mjesta u svojim knjigama.[4]

Treći način: Prostakluk (niskost) najvulgarnija metoda
Ova metoda veoma je poznata medu sihirbazima. Onaj koji je upotrebljava posjeduje veliku grupu sejtana koji mu služe i koji izvrsavaju njegova naredenja, zato sto je on od svih sihirbaza najveći kafir i bogohulnik, neka je Allahovo prokletstvo na njega.
Ovaj način prizivanja džina sastoji se od slijedećeg:
Sihirbaz stavlja Mushaf pod noge kao cipele, sa njim ulazi u klozet, i počinje sa učenjem kafirskih riječi (talismana), zatim izlazi iz klozeta, sjeda u sobu i nareduje džinu ono sto želi. Tada se džini takmiče u izvrsavanju njegovih naredbi i veoma su poslusni. To je zato sto on ne vjeruje u Allaha, i zato sto je postao sejtanski brat i zavrsit će u očitoj propasti, neka je Allahovo prokletstvo na njega.
Uslov je da ovaj vulgarni sihirbaz bude počinilac velikih grijeha, pored onih koje smo već spomenuli. Kao na primjer: općenje sa ženama koje su mu zabranjene, homoseksualizam, blud ili psovanje vjere i sve ono čime je sejtan zadovoljan.

Četvrti način: Metoda nečistoće
U ovom načinu prokleti sihirbaz pise jednu od sura krvlju od menstruacije ili nekom drugom nečistoćom, zatim izgovara musričke čarolije, prizove džina te mu nareduje sta hoće. U ovoj metodi kufr je očigledan, jer je izrugivanje sa surom ili ajetom iz Kur’ana očito nevjerstvo. Možete zamisliti kako je to tek kad su one pisane nedžasetom. Allahu se utičemo od poniženja, od Allaha tražimo da učvrsti nasa srca u imanu, da nas usmrti u Islamu i da nas proživi u drustvu najboljih robova.

Peti način: Metoda izokretanja - izobličavanja
U ovoj metodi sahir, neka je Allahovo prokletstvo na njega, piše određenu suru naopako, od kraja do početka, zatim izgovara svoje musričke čarolije i džin dolazi, a sahir mu nareduje ono sto hoće. Ovakav način je zabranjen kao i svi drugi zato sto u njemu ima kufra i sirka.
Na vrh Go down
 
SIHIRBAZI PRVI DEO
Na vrh 
Stranica 1/1
 Similar topics
-
» SIHIRBAZI VTORI DEO
» LIJECENJE UROKA PRVI DEO

Permissions in this forum:Ne možete odgovoriti na teme ili komentare u ovom forumu
Ehli.Sunnet.Sisters :: BOSANKI JEZIK :: SIHRI (MAGIJE VRACARA) LJECENJE KURA'NA-
Idi na: